POLITYKA PRYWATNOŚCI PLATFORMY B2B
b2b.kamax.net.pl
___________________________
Szanujemy prywatność naszych Klientów. Niniejszy dokument ma na celu wyjaśnienie zasad gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania informacji o Klientach korzystających z naszej platformy B2B.
§ 1
INFORMACJE OGÓLNE
- Definicje użyte w niniejszej Polityce prywatności:
- Administrator danych osobowych [/Administrator] – podmiot Prowadzący panel B2B;
- Klient – pełnoletnia osoba fizyczna lub osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, dokonująca zakupu Towarów w panelu B2B lub korzystająca z innych usług panelu;
- Polityka prywatności – niniejsza polityka prywatności panelu B2B b2b.kamax.net.pl
- Prowadzący panel B2B – Pani Karolina Kluska oraz Pani Anna Kluska prowadzący wspólnie działalność gospodarczą w formie spółki komandytowej pod nazwą: KAMAX K. KLUSKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA z siedzibą w Zduńskiej Woli, ul. Opiesińska 7a , 98-220 Zduńska Wola, posiadającej numer NIP 829-17-40-845 oraz numer REGON 366213904, wpisanej do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG);
- Regulamin – regulamin platformy b2b.kamax.net.pl;
- Platforma – internetowa platforma B2B b2b.kamax.net.pl dostępny pod adresem: https://b2b.kamax.net.pl ;
- Towar / Towary – rzeczy ruchome oferowane w Platformie B2B.
- Korzystając ze Platformy akceptujesz zasady zawarte w niniejszej Polityce prywatności.
- Jeśli nie zgadzasz się z Polityką prywatności, proszę nie korzystaj ze Platformy.
§ 2
OCHRONA DANYCH
1 Administratorem Pani \Pana danych osobowych jest KAMAX K. KLUSKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA, adres: ul. Opiesińska 7a, 98-220 Zduńska Wola;
2. Administrator danych osobowych zwany dalej ADO wyznaczył osobę kontaktową w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, z którą można się skontaktować poprzez e-mail: rodo@kamax.net.pl
3.Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:
- w celu świadczenia usług drogą elektroniczną oraz zawierania umów sprzedaży - podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
- w celu kierowania do Pani/Pana przez ADO treści marketingowych w sposób, na który Pan/Pani wyraziła zgodę - podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes ADO (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO; uzasadniony interes ADO polega na przesyłaniu do Pani/Pana treści marketingowych w okresie świadczenia na Pani/Pana rzecz usług drogą elektroniczną pocztą oraz dodatkowo w sposób, na który Pani/Pan wyraziła zgodę,
- dla celów wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na ADO na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym przepisów podatkowych oraz z zakresu rachunkowości - podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO,
- dla celów analitycznych i statystycznych - podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes ADO (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, uzasadnionym interesem ADO jest prowadzenie analizy wyników prowadzonej działalności gospodarczej,
- w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu ADO polegającego na ewentualnym ustaleniu lub dochodzeniu roszczeń lub obronie przed roszczeniami - podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes ADO (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
4. Odbiorcą Pani\Pana danych osobowych będą :
- dostawcy systemów informatycznych oraz usług IT,
- podmioty świadczące na rzecz ADO usługi księgowe, dochodzenia należności, usługi prawne, marketingowe,
- operatorzy pocztowi i kurierzy,
- operatorzy systemów płatności elektronicznych oraz banki w zakresie realizacji płatności,
- organy uprawnione do otrzymania Pani/Pana danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5. Pani |Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego;
6. Pani\Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres:
- w przypadku danych osobowych przetwarzanych w celu zawarcia i wykonania umów sprzedaży - przez czas niezbędny do wykonania wszystkich obowiązków wynikających z umów sprzedaży,
- w przypadku danych osobowych przetwarzanych w celu świadczenia na Pani/Pana usług drogą elektroniczną -przez czas świadczenia na Pani/Pana rzecz usług drogą elektroniczną,
- w przypadku danych osobowych przetwarzanych w celu kierowania do Pani/Pana przez ADO treści marketingowych - do czasu wniesienia przez Panią/Pana sprzeciwu względem przetwarzania danych osobowych w tym zakresie,
- w przypadku o którym mowa w pkt. 3 lit. d) powyżej - przez czas świadczenia na Pani/Pana rzecz usług drogą elektroniczną,
- w przypadku, o którym mowa w pkt. 3 lit. e) powyżej - do czasu upływu okresu przedawnienia roszczeń. Po tym okresie dane osobowe będą przetwarzane jedynie w zakresie i przez czas wymagany przepisami prawa, w tym przepisami o rachunkowości.
7. Posiada Pani\ Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed cofnięciem. Dla celów dowodowych ADO prosi o wycofanie zgody w formie pisemnej na adres ADO (ul. Opiesińska 7a, 98-220 Zduńska Wola ) lub elektronicznej (wiadomość e-mail na adres: rodo@kamax.net.pl),
8. Ma Pani \Pan prawo wniesienia skargi do PUODO, gdy uzna Pani\Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani\Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r.
9. Ma Pani/Pan prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi.
10. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne - za wyjątkiem danych przetwarzanych w celu określonym w pkt 3 lit b) - w celu świadczenia usług drogą elektroniczną na Pani/Pana rzecz lub zawierania oraz wykonywania umów sprzedaży. Konsekwencją niepodania danych osobowych wymaganych przez ADO jest brak możliwości świadczenia usług drogą elektroniczną lub zawierania umów sprzedaży.
§ 3
REJESTRACJA W PANELU B2B
- Klient rejestrując się w Panelu podaje swoje dane dobrowolnie.
- Rejestracja w Panelu jest obowiązkowa jeśli Klient chce złożyć zamówienie.
- Rejestracja w Panelu odbywa się na zasadach opisanych w § 2 Regulaminu Panelu.
- Klient, który założył konto w Panelu, może w dowolnym czasie złożyć wniosek do Panelu o jego usunięcie. Usunięcie konta jest nieodwracalne i oznacza usunięcie wszelkich danych Klienta. Odtworzenie takiego konta nie będzie możliwe.
§ 4
COOKIES
- Aby zapewnić ciągłe podnoszenie jakości Panelu B2B, monitorujemy które części Panelu są odwiedzane przez naszych Klientów oraz jak długo trwają ich wizyty.
- Strona internetowa Panelu B2B może wykorzystywać cookies („ciasteczka”), które służą identyfikacji Twojej przeglądarki podczas korzystania z naszej strony, abyśmy wiedzieli jaką stronę Ci wyświetlić. Cookies nie zawierają żadnych danych osobowych.
- Warunkiem działania cookies jest ich akceptacja przez przeglądarkę i nieusuwanie ich z dysku. Klient może zablokować zapisywanie cookies na swoim komputerze, jak również zablokować cookies z naszego serwera.
- Wyłączenie opcji przyjmowania cookies nie powoduje braku możliwości czytania lub oglądania treści zamieszczanych w Panelu.
- Pliki cookies wykorzystujemy w celu:
- dostosowania Panelu do indywidualnych preferencji Klienta,
- zapewnienia bezpieczeństwa podczas korzystania ze Panelu,
- optymalizacji funkcjonowania Panelu,
- statystycznych.
- Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Klienta i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Panelu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
- Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Klienta pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Prowadzący Panel.
- Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
- dostosowania zawartości stron internetowych Panelu do preferencji Klienta oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Klienta i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
- tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Klienci korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
- utrzymanie sesji Klienta (po zalogowaniu), dzięki której Klient nie musi na każdej podstronie Sklepu ponownie wpisywać loginu i hasła;
- W ramach Panelu B2B stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Klienta do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Klienta przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Klienta.
- W ramach Panelu B2B stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
- „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Panelu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Panelu;
- pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Panelu;
- „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Panelu;
- „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Klienta ustawień i personalizację interfejsu Klienta, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Klient, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
- „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Klientom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
- W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Klienta. Klienci mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Klienta. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
- Prowadzący Panel B2B informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Panelu.
- Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Klienta i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z Prowadzącym Panel reklamodawców oraz partnerów.
- Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem: http://pl.wikipedia.org/wiki/HTTP_cookie lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.
§ 5
KONTAKT
- Kontakt z Administratorem / Prowadzącym Panel B2B odbywa się za pośrednictwem adresu e-mail: b2b@kamax.net.pl
§ 6
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Niniejsza Polityka prywatności obowiązuje od dnia 26 lipca 2022 roku.
- Prowadzący Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Polityki prywatności, o ile będzie wymagać tego obowiązujące prawo, ulegną zmianie warunki technologiczne funkcjonowania Panelu B2B lub zmiana będzie wprowadzać standard wyższy od minimum wymaganego prawem.
- Wszelkie zmiany Polityki prywatności obowiązują od daty opublikowania ich na stronie Panelu.
- Jakiekolwiek zmiany wprowadzane w Polityce prywatności nie wpływają na podstawową zasadę: Prowadzący Panelu nie sprzedaje i nie udostępnia osobom trzecim danych personalnych czy adresowych Klientów.
- W razie wątpliwości, co do obecnej Polityki prywatności skontaktuj się proszę z Administratorem / Prowadzącym Panel B2B.